HTML

Kismaros online

Kismaros mindenkié...

Friss topikok

Linkblog

Kismaros képviselete a 2010. évi alakuló ülés után

2010.11.08. 14:34 Neubauer Rudolf

Kedves Olvasó!

Szeretném megköszönni még egyszer ez úton is, hogy a 2010. évi önkormányzati választáson lehetőséget kaptam, hogy képviselőként legjobb tudásom és szándékom szerint, a falu javát keresve dolgozzam az elkövetkezendő években.

2010. október 14-én megtartotta alakuló ülését Kismaros képviselő-testülete. Innentől kezdve minden falut érintő ügyben tájékoztatni szeretném Önöket arról, hogy a bizottsági és testületi ülések szavazásait milyen előkészítő munka kíséri, milyen érvek és ellenérvek alakítják ki a többségi szavazási eredményt.

Előre megköszönöm mindenki figyelmét, aki soron követi majd bejegyzéseimet.

2 komment

Címkék: képviselő testület

A bejegyzés trackback címe:

https://kismaros.blog.hu/api/trackback/id/tr842433610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lámpás50 2010.11.11. 21:09:35

Hajrá Rudi!! Hajrá Zsuzsi néni!!!

Tivadar46 2010.12.06. 18:57:53

Talán, ebben a topikban tudom csak összegezni gondolataimat a legutóbbi Közmeghallgatásról. Rendszeresen járok ilyen alkalmakra - kb 15 évenként, de most már tudom miért. Most sem döntöttem el előre: környezettudatos, jövőnkért aggódó polgárként, avagy a fejlődést támogató, közösségi emberként fogok felszólalni a kiemelt témákban. Össze is zavarodtam alaposan felszólalásom alatt, mert nem tájékozódtam kellően az előzményekről. A "szemétkérdést" keserűen, de viszonylag gyorsan felfogtam: lehet komposztálni, szelektíve gyűjteni, meg minden, de a költséget (valamint a szemét viszonylagos mennyiségét) csökkenteni bajos, mert ilyen a "helyzet". A második ponton még jobban elbizonytalanodtam: melyik énem kerekedjék felül, a fent említettek közül. Nem gondoltam, hogy egy már meglévő ellentét-helyzetbe csöppentem, amely a zöldek és a cselekvés-pártiak között feszül. Aztán jóval később, Krebsz György képviselő szavaiból azt véltem hallani: a gyors döntés, nem mindig a legjobb döntés. Így eljutottam oda, hogy a saját példámat is alapul véve, vezessem le a patak-árvíz problémát. Tanulmányaim szerint a folyóvizek gátak közé, vagy épített mederbe kényszerítése olyan beavatkozás, amely sokmindent megváltoztat az eredeti állapothoz képest, pl a víz szintjét és sebességét vagy a környezet talajvíz-háztartását. Ezeket a változtatásokat ellensúlyozni kell, árterületek (vízmegtartó területek) meghagyásával. Ilyen árterület volt a Liliom u elejétől a Gimpli-hídig terjedő alacsonyan fekvő rész is, melyet 1980-ig az akkori Tanács kiparcellázott és nagyon méltányos áron rászoruló családoknak juttatta, így beépült ez a rész is, de a víz időről időre visszaköveteli magának a helyet. És ez csak egy nagyon kis része az országos élővíz-problémának. De vissza a Közmeghallgatásra: arra gonndoltam, lehetett volna a mottója, hogy a "civil"érzelmű képviselő magányossága.
süti beállítások módosítása